În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014, cumpăratorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. În cazul denunțării contractului, produsul trebuie să fie în starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată.
În conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractuluI, clientul având obligația să trimită coletul către noi în termen de 14 zile de la data denunțării contractului, în caz contrar putem amâna restituirea contravalorii produselor achitate până în momentul în care produsul ajunge fizic la noi.
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care clientul (Cumparatorul) optează pentru achiziționarea unor produse PERSONALIZATE în mod clar, confecționate după specificațiile (cromatică, dimensiune, inscripție mesaj) indicate de către client (Cumparator), produsele suferind astfel modificări la cererea Cumparatorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Returul este acceptat doar pentru produsele NEPERSONALIZATE care nu prezintă urme de uzură, se află în stare perfectă (așa cum au fost livrate) și sunt în același ambalaj în care au fost livrate.
Formularul de retur poate fi completat aici,
Formularul pentru retur GRATUIT in Easybox il gasesti aici.
Clientul are obligația de a păstra ambalajul in starea inițială. În cazul în care acesta prezintă urme de uzură sau este deteriorat ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau schimba cu un alt produs. Produsele care prezintă defecte precum: lovituri, zgârieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzură prin folosire, pete, crăpături, rupturi, sau sunt utilizate în alte condiții decât cele pentru care au fost create, nu se pot returna.
În cazul în care integritatea ambalajului sau a produselor sunt afectate, Dichisshop își rezervă dreptul de a nu înlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat.
În cazul în care doriți să returnați produsele NEPERSONALIZATE, trebuie avute in vedere următoarele:
· contravaloarea transportului va fi suportată de cumpărător (client);
· produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care s-au livrat, adică noi și în cutie, împreună cu toate accesoriile aferente produsului, fără zgârieturi sau deteriorări;
· Dichisshop se obligă să returneze suma achitată de client, prin transfer bancar (în contul clientului), imediat ce toate condițiile de mai sus au fost îndeplinite, în cel mult 14 zile calendaristice;
- pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzactionare, în decurs de maxim 3-30 de zile de la acceptarea returului.
Suma de bani restituită pentru retur nu va include și cheltuielile de transport (dacă este cazul).
Comenzile cu produse cadou în cadrul diverselor promoții trebuie returnate integral, inclusiv cu produsul trimis cadou. In caz contrar, contravaloarea produsului oferit cadou va fi oprită din suma de rambursat.
Pentru returnarea unui produs ne poți contacta la numărul de telefon 0735684431, pe e-mail contact@dichisshop.ro sau completând formularul de contact de pe site.